10 Parmak Klavye Öğreniyorum Eğitim Seti Türkçe indir

10 Parmak Klavye Öğreniyorum Eğitim Seti Türkçe indir


10 Parmak Klavye Ogrenim Programi ile on parmak yazi yazmayi ogrenerek daha hizli yazi yazabileceksiniz. Bir cogumuz klavyeye hicbakmadan hizlica yazmak istemisizdir.
10 Parmak Klavye Ogrenim Programi ile bu isteginizi gercege donusturerek klavyeye daha bir hakim olabilirsiniz. Program video seklinde anlatim yapmaktadir. Program size harf ve heceler vererek belli bir zamanda ayni sekilde tuslamanizi isteyecek.
Bu tuslamalari zamaninda yaparsaniz bir ust kademeye gecebiliyorsunuz. Tabi bu gibi ogrenim ve uygulamalar sabir ve azim isteyen olaylardir. Sabreder ve azim ile ogrenmeye calisirsaniz, 10 parmak yazma olayini kisa surede cozebilirsiniz. 10 Parmak yazmaya basladiginizda size cok eglenceli gelecek.


Google'da Paylaş
    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları